Fórum - Téma


Citroen xm v6 24v 140kw ventil H1 prosím


Fórum XM Citroen xm v6 24v 140kw ventil H1 prosím

Manuály  |  Inzerce  |  Model Citroën XM  |  Naše vozidla



2017-02-15 23:44:32

Citroen xm v6 24v 140kw r.v.1999 hydroactiv II

prosím nevíte, kde sehnat H ventil pokud vím, tak tento novější model má 2 tyto ventily a to jeden na přední nápravě a to pod podlahou řidiče a druhý je na zadní nápravě na prostřední kouli. Tyto ventily by měly ovládat tvrdost podvozku.Pokud tomu tak není tak mě prosím opravte. Zadní ventil mi odešel a tak sháním jiný...nevíte kde by se dal sehnat?

Všem děkuji za rady a názory

2017-05-17 22:37:29

Uz jste to vyresil ?

Pokud ne, z ceho usuzujete, ze ventil odesel ?

Dost jinych zavad se promitne do H ventilu nebo do E ventilu.

Jak se to cova pro otevreni a zavreni dveri ?

Mate v poradku bateii ? Xm je velmi citlive na spravnou baterii.

Kdy naposled jste mel kontrolu/dofuk kouli ?

Zdravi VP

BXGRIS, 2017-05-17 22:37:29 napsal:

Uz jste to vyresil ?

Pokud ne, z ceho usuzujete, ze ventil odesel ?

Dost jinych zavad se promitne do H ventilu nebo do E ventilu.

Jak se to cova pro otevreni a zavreni dveri ?

Mate v poradku bateii ? Xm je velmi citlive na spravnou baterii.

Kdy naposled jste mel kontrolu/dofuk kouli ?

Zdravi VP

2017-05-19 07:39:53

bxgris: no když na nej pripojim 12v tak necvaká. El.vedení jsem propípal,tak by mšlo být ok

Co je E ventil ? o tom slyším poprvé ....díky za vysvětlení

2017-05-19 20:25:54

Pardon, pisu to moc strucne. E ventil jsem myslel ten elektro(magneticky) ventil, ktery jste propiskal. Ten vpodstate ovlada hydraulicky ventil a v jednom kuse je to tzv. Hydraktiv ventil.

Pokud ohmmetr piska, tak to ma odpor maly tak by ta civka melo byt OK. V nemeckem popisu se pise ze proud by mel byt 1.4 Amp. Chvili to muze byt na ss napeti, v aute to normalne funguje s modulaci. Pokud mate ampermetr tak zkuste zmerit i proud.

Mam jeden castecne rozebrany z xantie, ktery je prakticky shodny s Xm Y4 (od 1994 kdy byl jeden na predek a jeden na zadek).

Prilezitostne to promerim a dam vedet. Jaky je v puvodnich Xm Y3, kde byl jen jeden, to netusim.

Na youtube je video, jak se to rozebere uplne , ale v praxi to jde spatne, vse je zarezle.

Opravit se to moc neda, opravna sada pry nikdy nebyla a rozmery tesneni nejsou k nalezeni.

Zajimavost je utajene sitko na vstupu elektroventilu... zanaselo se, nikdo to necistil,

Zdravi VP

2017-05-22 21:58:10

Tak jsem to promeril:

Odpor ohmmetr ukazuje 5 Ohm

Pri pripojeni na zdroj 0,5A to jen bzuci, pri pripojeni na zdroj 1,5 A to cvaka OK, staci napeti 9V, napeti 5V uz nestaci.

Mam to s ustipnutymi draty, ale pres ne to nedelalo nic, nekontakti to v konektoru. Je potreba rozpojit konektor.

Citroen PN na elektroventil by mel byt 96 119 952, jestli se to da nekde koupit nove netusim, na jcparts.cz je jako nedostupny.

Good luck VP

2017-05-23 06:44:02

Vyměněn už za jiný funkční,ale přesto mi nepéruje, bude v haji řj pérování, musím poplašit jinou

2017-05-25 19:25:59

Dva ventily maji Xm od 1994 a Xantie. To, ze neperuje nemusi byt ventil, rozhodne nejdriv to chce nechat premerit a dofouknout koule. Dale zkontrolovat LHM a nechat vycistit sitka v zasobniku LHM. Pak az dal resit Hydractive.

Ventil by mel cvakat po otoceni klicku zapalovani a take napr. pri otevreni dveri. Prvnich tusim 20 vterin jizdy by melo byt auto mekke. Na webu jsou podrobne popisy v nemcine.

Zdravi VP


Odpovědět